A 8-as jó, asszem a Crytek-nél is azt használnak az IPhone porthoz. Találd meg a patch-et mindent nem adhatunk a kezedbe. Egy profinak meg kell találni a google-ben, ami kell!
Hamvába halt technológia a WGA. Hiába van benne az NVidia is a GPKGB-vel ki fog szálni és a WGA fejlesztőket a game maker fogja elszippantani. Aki profi az már most átsorol a GM-re, csak a dilettánsok használják a WGA-t.
Ha kicsit műveltebb lennél, tudnád, hogy a lineáris desztillációs code template a tavaly ősszel kijött HakeMotoshi szériájú WGA programozókészletében megjelent assembly kód óta nem szabvány...
Az ürülék lehet, mert game makerben pár kattintás egy játék. Onnan már lineáris desztillációs code template-el egy kattintás lefordítani mac-re, meg akármire. Aztán kirakva a marketre billiárdos lehet bárki.
Hallottam az OS X -ről, de azt c++-ban kell vagy mi...
Egy egyszerűbb játék megírását akár egy alaptudású WGA is simán elintézi, még gondolatolvasásos adatbevitellel is. Az independence típusú eszköz globálisan lokalizált formálisan exhibicionizmusos hatszög-fraktál tesztelésen alapuló metodikusan turbulens algoritmusa szerintem megfelel a célra, én legalábbis mindig így fejlesztek, kb. 15 perc egy komolyabb játék megírása.
IMac, meg IPhone is van hozzá? Ha megvan, akkor meg csak el kell olvasni a dokumentációt az SDK-nak és kiderül. Mivel a fordító C++ ul is ért kis ügyeszséggel és facade mintával használható C++ ból is.
Hát nem egészen C++, hanem C. Amúgy meg Iphone-ra is C kell, csak egy kicsit "felturbózott" változatban, aminek Objective C a neve. Emellett pedig valószínűsítem, hogy már C++-ban is lehet rá fejleszteni, vagy akármiben is..ennek utána kell járni, de alap az Obj C!