Flash - regisztráció ellenőrzése
2011-05-31T19:41:48+02:00
2011-05-31T21:09:51+02:00
2022-07-24T14:51:19+02:00
  • vázlat:

    package { import flash.display.Sprite; import flash.events.MouseEvent; import flash.text.TextField; import flash.text.TextFieldType; public class FRE extends Sprite { private var tf1:TextField; private var tf2:TextField; private var tfr:TextField; private var b:TextField; public function FRE() { const TW:Number = 100; const TH:Number = 20; const TG:Number = 10; const X0:Number = (stage.stageWidth - TW) / 2; const Y0:Number = (stage.stageHeight - 4 * TH - 3 * TG) / 2; var y:Number; y = Y0; tf1 = createTextField(X0, y, TW, TH, TextFieldType.INPUT, "egyik szó"); y += TH + TG; tf2 = createTextField(X0, y, TW, TH, TextFieldType.INPUT, "másik szó"); y += TH + TG; b = createTextField(X0, y, TW, TH, TextFieldType.DYNAMIC, "Ellenőriz"); b.background = true; b.backgroundColor = 0xff0000; b.textColor = 0xffffff; b.addEventListener(MouseEvent.CLICK, function(e:MouseEvent):void { tfr.text = tf1.text == tf2.text ? "Helyes jelszó" : "Helytelen jelszó"; }); y += TH + TG; tfr = createTextField(X0, y, TW, TH, TextFieldType.DYNAMIC, ""); } private function createTextField(x:Number, y:Number, width:Number, height:Number, type:String, text:String):TextField { var tf:TextField = new TextField(); tf.x = x; tf.y = y; tf.width = width; tf.height = height; tf.type = type; tf.selectable = type == TextFieldType.INPUT; tf.border = type == TextFieldType.INPUT; tf.text = text; addChild(tf); return (tf); } } }

    megtekinthető: wonderfl.net > prog.hu: Flash - regisztráció ellenőrzése 1.

    szerkesztve: az "egyszerűség" kedvéért a példában a "gomb"-ot szintén TextField-ből példányosítottam,
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Igen, ezek megvannak amiket felsoroltál. Az a kérdés. hogy hogyan kell összehasonlítani a kettőt és kiíratni egy harmadikba.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szükséges hozzá TextField, SimpleButton vagy bármilyen komponens pld. (fl.controls.)Button vagy bármely ismert pld. bit101 MinimalComps vagy bármilyen egyéb InteractiveObject leszármazott pld. Sprite stb.,

    például létrehozol két TextField-et, meg a "gombot", feliratkozol a gomb MouseEvent.CLICK eseményére, az eseménykezelődben összehasonlítod a két TextField-edben levő szöveget, és az eredményt kiírod egy harmadik TextField példányba,

    szóval, mi a kérdés?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Flash ac3-ban kellene megcsinálni azt, hogy van két beviteli mező, ahova a jelszavakat kell írni és van egy gomb és ha megnyomom a gombot és a két jelszó egyezik akkor írja ki hogy "Helyes jelszó", ha pedig nem egyezik akkor azt hogy "Helytelen jelszó".
    Hogy lehetne ezt megcsinálni?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Ez a téma lezárásra került a moderátor által. A lezárás oka: Tud�st�rba val�...
abcd