Kisebb online Flash játék készítőt keresünk!
2011-04-20T21:08:17+02:00
2011-06-03T16:37:02+02:00
2022-07-24T14:42:37+02:00
  • Köszönöm szépen a sok értékes hozzáaszólást és azoknak is köszönöm akik jelentkeztek munkára. Egyenlőre úgy tűnik megvan akivel együtt tudunk működni így több jelentkezőt nem várunk.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Olvasd vissza, hogy mire írtam válaszként, amit írtam:

    Azt hogy oldod meg egy nem folyamatosan a szerverrel kommunikáló játéknál (pl időre megy), hogy ne küldjenek kamu adatokat?


    Kb. ugyanerre reagált nancsi is. Amit te írtál, az nem erről szól.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Még ez is felesleges.
    A kliensnek elég visszaküldenie, hogy melyik képet akarja lekaparni. Ez alapján a szerver eldönti, hogy nyert-e vagy sem.

    Sőt!
    Mivel ez egy sorsjegy, ahol a nyerésnek fix esélye van, a szerver egyszerűen eldönti, hogy az adott user nyer-e, függetlenül attól, hogy melyik képre kattintott.
    Ez gonosznak hangzik, de az eredmény ugyan az.

    hurka: Amint látod, ez sem olyan triviális.
    Az ügyességi játékoknál marad az előző postom minden hátrányával együtt.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Dehogy nem lehet. Kérdés, hogy megéri-e.

    Ha minden kattintást és gombnyomást a szoftver elküld a szervernek, ami azt feldolgozza, és megállapítja, hogy az előző állapot alapján szabályos volt, akkor azt legfeljebb a szerver feltörésével lehet megbuherni, de az a játék fejlesztője szempontjából lényegtelen. (Nem az ő dolga.)

    Ha a kliensnek valami véletlenszerűt kell generálnia, azt a szervertől kell lekérnie, de minden mást elvégezhet ő is.

    Az a gond, hogy ez nagyon interaktív játékok esetén leterhelné a szervert és nem tudom, mekkora vas van az egész mögött.

    A kaparós sorsjegyeknél nem okozhat gondot.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A kliens induláskor kér a szervertől egy kulcsot - ezzel kódolva küld minden adatot. A játék nem csak pályák végén, hanem gyakran - pár másodpercenként - küldi a játék "előrehaladását", amiben mindenképpen szerepel az aktuális idő is, mivel az óra visszaállítás a legegyszerűbb csalás ezekben a játékokban. Ha a szerver ezeket nem találja validnak (pl visszafelé lépett az óra, irreális pontszámot szerzett 3 sec alatt, túl sok pixelt mozdult el a manó, hiányzik egy adat) akkor nem jegyzi fel a high-score-t, és kidobja a klienst. Ezenkívül ellenőrizni kell azt is hogy a kliens verziószáma (ebből kiderül hogy böngészőben futtatja-e), milyen urlről fut, stb (ne spec, saját klienset futtasson). Kb ennyi, amit lehet tenni.

    Ettől függetlenül a játék törhető marad, de olyan szintű macera, hogy egy bögréért/pólóért már senki se fogja megcsinálni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát ez elég triviális volt, köszönjük, hogy leírtad Emese

    Nyilván nem egy válasz-kiértékeléses játéknál bonyolult kivédeni a csalást, hanem mondjuk egy olyan játéknál, hogy levágtál 12 birkát 3 sec alatt egy "ügyességi" játékban.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • nana.
    azért meg lehet nehezíteni a zokos-user életét.
    nem azt küldöd vissza (nem a zadatbázisba), hanem csak úgy a szerverre, hogy nyert, hanem egy ellenőrző-kódot, amit a kapcsolat során letoltál neki mondjuk xml-ben, minden szám egyedi, és vagy nyer vagy nem, és azt küldi vissza, nem azt hogy nyert-e vagy sem.

    Leküldesz a zembernek mondjuk 10 párt
    pár: (kép - bszom nagy random kód)

    Abból kiválaszt egyet, megkaparja, aztán hogy az nyert-e vagy sem, na azt majd a szerver mondja meg.

    zember kapar -> kódot a flash visszaküld, megkapja szervertől, hogy nyert, na, ekkor a szerver mondja meg hogy az nyert vagy sem.

    a lényeg hogy a nyerést megállapítü logika ne kliens oldalán legyen, szerintem.
    Akkor küldhet amit akar, a leküldött kódok min 24 hoszzú kever-kavar-ok. Még csak valid-ot sem tud csinálni, nem hogy nyerőt...

    Ha annyira fontos hogy nehezen lehessen hekkelni, ezt a plussz hálózati forgalmat el kell viselni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Akkor senki nem tudna vállalni pl 3 kisebb játszható Flash játékot? Sürgős lenne! Aki tud kérem írjon!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Erre többféle módszert lehet használni


    Pár tippem nekem is lenne, de milyen módszereket érdemes szerinted használni? Engem érdekelne a saját kis projektemhez, és a hirdető, munkavállaló érdeke is megismerni ezeket talán.
    Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Érdekes lenne egy flash játéknál, ha lenne közvetlen kapcsolat az adatbázissal.


    Egyébként technikailag ez is megoldható lenne, csak nehézkes és semmi értelme
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Tutira nem lehet menni, legfeljebb nehezíteni a dolgot olyan szintig, hogy már ne nagyon érje meg belefektetni azt az energiát, ami a védelem kikerüléséhez kell. Erre többféle módszert lehet használni, bár ennek az egésznek valóban nincs köze semmilyen adatbázishoz.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Érdekes lenne egy flash játéknál, ha lenne közvetlen kapcsolat az adatbázissal.
    Azt hogy oldod meg egy nem folyamatosan a szerverrel kommunikáló játéknál (pl időre megy), hogy ne küldjenek kamu adatokat?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia!
    Privi ment.

    A csalás úgy kerülhető el, hogy ha nincs közvetlen adatbázis kapcsolat a klienssel, valamint a beviteli mezők validálva vannak, és a megkapott adatot szerver oldalon is ellenőrzi egy valamilyen web szörviz.

    Ez csak a saját szerveremen, vagy egyéb windowsos szerveren tudnám megoldani.

    (Biztos vannak más megoldások is de ahhoz nem értek)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Játékoldalunkra kisebb saját fejlesztésű Flash játékokat vásárolnánk vagy újakat készíttetnénk.

    Oldalunkon Flash játékokon játszva (sikeres teljesítés után) pontokat kapnak a játékosok. Ezt kellene kivitelezni, hogy kommunikáljon a játék a mi oldalunkkal és ne lehessen csalni rajta és korlátlanul pontokat jóváíratni.

    Kaparós sorsjegyes egyszerű játékokat szeretnénk egyrészt ahol lekaparás után írná jóvá a pontot és minimális animációra lenne benne csak szükség pl egyiknél felhők kúsznak az égen, másiknál a fű lengedezik a földön stb.

    Illetve komolyabb játékok is.

    Mintaként felhoznám a Jeux gratuits : jeu flash en ligne encheres de produits prizee oldalt.

    Esetleg egy hasonló kincses ládikára is szükség lehet amibe a pont szerzést követően animáltan kerülnének a pontok, illetve arany vagy valami mint a prizee.com-on.

    Komoly érdeklődők árajánlatát és referencia anyagát várjuk az admin[kukac]ootz[pont]org e-mail címre vagy ide privátban mail cím megadásával.

    Jelenleg kb 6-10 játékra lenne szükségünk (kaparósokra és játszhatóakra összesen)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd