Service Managert keresünk, Budapest
2010-11-27T17:57:31+01:00
2010-11-27T17:57:31+01:00
2022-07-24T21:17:31+02:00
  • Service Managert keresünk az alábbi kompetenciákkal.

    Feladatok:
    - Rendszeres riportálás az incidensek állapotáról és azok megoldásairól az Üzemeltető Társaság (OPCO) részére
    - A felmerülő probléma súlyossági státuszának közlése az üzleti közösség részére
    - Minden olyan incidens kézbentartása, ami kapcsolatos az OPCO-val és felelősség vállalása ezen esetek megoldására
    - Az SLA-ban nem definiált esetek megfelelő felterjesztése- az esetek követése, megfelelő support csapathoz történő irányítása
    - Aktív részvétel a Continuous Improvement Programban
    - Részvétel a havi Service Management meetingeken
    - Együttműködés a helyi IT (OPCO) csapattal, gondoskodni arról, hogy a teljes támogatási folyamat aktív tagjai legyenek
    - Az OPCO-val történő kommunikáció és kapcsolattartás az IT csoporttól származó bármilyen eredmény változáskor
    - Az IT csoporttal történő egyeztetés a régebbi platformok bármilyen változtatásakor

    Elvárások:
    - Projekt tapasztalat IT Service Management területén, ideális esetben telekommunikációs ágazatban és nemzetközi projektekben
    - ITIL (ITIL Foundation Certification) nagyon jó ismerete
    - Tapasztalat ARS Remedy és stakeholder menedzsment területén
    - Jó kommunikációs készség
    - Strukturált munkamódszer és rugalmasság
    - Tárgyalóképes angol nyelvtudás (a projekt nyelve angol)

    Előny:
    - Ismeretek a telekommunikáción belüli folyamatok és struktúrák területén

    Munkavégzés helye: Budapest

    Kezdés: asap

    Jelentkezést csatolt magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzzal az alábbi címre várjuk: edina.kerti@slsoftware.eu
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Címkék
abcd