Java 3D
2003-01-27T19:08:13+01:00
2003-02-14T17:33:12+01:00
2022-07-27T20:36:43+02:00
  • Végigbogarásztam a tutoriálokat, doksikat, 1 millió programot. Pötyögtem is egypár dolgot benne, míg végül megleltem az általam feltett kérdésre a választ. Sajnos a dolog nem megy a Java 3D-ben. Egyébként a véleményem az egészről az, hogy amíg olyan dolgot akarsz csinálni, amit támogat az API Retained módban, addig minden nagyon 1xű, be kell pakolni a dolgaidat a SceneGraph-ba, létrehozni pl. az Interpolatorokat, és kész is a csiricsáré progi. A baj akkor van, ha a beépített lehetőségeken túl akarsz lépni. Ekkor marad az OpenGL.
    1ébként mindezt nem írtam volna le, ha senki sem írt volna a fórumra.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Perpillanat a tutorialon kuzdom magam vegig. Egyenlore marhara szimpatikus a felepitese. Raadasul ahhoz az alkalmazashoz amihez szuksegem lesz ra, nagyon is illeszkedik. Gyakorlatilag echte ua. Szoval segiteni nem tudok. Ha gondolod keress meg maganban, elmondom mirol van szo.

    aasdaff@freemail.hu
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Legalább van valaki, aki programozott Java 3D-ben?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hidraulika... mittudomén...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Látom, hogy ha 3D programozásról van szó, akkor mindenki az OpenGL-t és a DirectX-et használja, de én akkor is a Java3D-vel akarok foglalkozni. Ehhez kérek segítséget.
    1. kérdés: (20 Ft) Hogyan lehet az OpenGL-beli stencilbufferhez hasonló eszközt használni Java3D-ben, immediate módban? A Raster osztály azt hiszem erre nem felel meg, mert a screen téglalap alakú részén lehet vele dolgozni. Konkrétan: egy tetszőleges alakú és elhelyezkedésű poligon felületére akarok rajzolni, anélkül hogy a poligonszéleken külön bajmolódnom kellene a vágásokkal.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd