IPhone Xcode howto
2010-05-02T11:32:13+02:00
2010-05-02T11:32:13+02:00
2022-06-29T08:15:34+02:00
  • Sziasztok!
    1 kemény hónapja iPhone-ra készítünk egyre bonyolultabb appokat, napi 8 órában.

    A dolog érdekes, viszont, pár kérdés azért felmerült bennem.

    Konkrétan az Xcode csípi a csőröm, hogy mi a fene benne 3 giga???

    Iphone SDK+iPad SDK lakik benne és a hozzá tartozó IDE.

    Az iPhone és az iPad között annyi az eltérés, hogy az iPad 1Ghz-es processzorral rendelkezik, és valamivel komolyabb 3D chip-et szereltek bele, így már Open GL ES 2.0 alatt is programozható...DE az iPhone 3GS is.

    Az iPad 256 mega ramot kapott...az iPhone 3GS is...tehát az eltérés az iPadben annyi, hogy nem 600-as proci van benne hanem ezres, nagyobb a kijelzője és az akksija.

    És épp ezért nem értem, hogy végülis 1 eszközre kellett készíteniük SDK-t meg mindent...ebben mi a rák a 3 giga?

    Nem találtam benne sok olyan dolgot ami a mindennapi munkát megkönnyítené.

    Előtte Netbeans-eztem, és ott van olyan (flow designer), hogy azt mondom neki ez és ez az osztály kell..legenerálja....de nem ez a lényeg, hanem, hogy vizuálisan látom mi-mihez tartozik. És tudom SZERKESZTENI is.

    Na ilyen nincs Xcode-ilag. Miért? Akkor mi van helyette?

    Mivel lehet rendszertervet készíteni? Vagy valamit amin látom, hogy lesz 60 objektumom, és ahhoz mik tartoznak...valami azért jólenne...ha valakinek van tapasztalata, légyszi írjon.

    Lehet, hogy van benne ilyesmi, csak jól el van dugva..nem tudom...de ezt a 3 gigát nem tudom hova tenni...se MSDN szerű help kódpéldákkal, se agyonvissza automatizált eszközök ninicsenek, ami indokolná ezt a méretet....vagy netalán a frémwokök foglalják el ezt a helyet amit lehet importálni 1enként a projektekbe...mindenesetre igen furcsa.

    Jó lenne optimálisan használni a környezetet...ebben az App Dev center nem igazán segít.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd