Javascriptes/flashes toplista
2010-04-01T09:46:23+02:00
2010-04-01T10:37:56+02:00
2022-06-29T09:10:38+02:00
  • Csak kirakó-szerű. Van értelme, hidd el :) Majd bepostolom ide, ha elkészült.
    Szerk: kicsit félreérhetően fogalmaztam, nem minden pálya ugyanúgy kezdődik, de az egyes pályák igen, tehát nincs random a pályák kezdőpozícióiban, mivel akkor egyes pályák megfejthetetlenek lennének.
    Tehát 30 különböző pálya van, de ha egyszer megoldotta pl. az első pályát, akkor már birtokában lesz az első pálya "megoldókulcsa".
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát, akkor ne kezdődjön minden pálya ugyanúgy...

    Egyébként, ha minden pálya ugyanúgy kezdődik, akkor elég nagy kirakó kell ahhoz, hogy az emberek ne jöjjenek rá 2 perc alatt erre a turpisságra!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • maga a szimbólum mindegy, az érthetőség miatt írtam 1234...-et
    de mivel minden pálya ugyanúgy kezdődik, a kezdőstringből már leszűrhető mindenki számára, hogy mely szimbólum melyik darabot jelenti, így a megoldás is könnyen kisakkozható
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ott minden 3x3-as pálya "hashe" az lesz, hogy 123456789.


    Már miért kéne, hogy ez legyen? Te határozod meg, hogy melyik azonosítójú elem hol van a sorban...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok,

    a kérdésem az lenne, hogy ti hogyan oldanátok meg egy teljesen javascriptes játék toplistáját? A játék puzzle-szerű logikai, de minden pályának több megoldása van. A pályánkénti kiinduló állapot viszont ugyanaz. Időre megy, mely nehézségi fokonként változik.

    A kérdés lényege a html-es "megcsináltamapályát" post-olás titkosítására vonatkozik. Utánanéztem a neten, és kb. arra jutottam, hogy:
    - a hátralévő időt nem a js-el küldjük el, hanem a szerveroldal a sessionból számolja ki a kezdés és a teljesítés közt eltelt időt. A kliens oldalon lévő óra csak a játékost tájékoztatja.
    - hash-elést javasolnak az eredmény ellenőrzésére. Ezt pl. egy sudokunál még meg is érteném, hiszen csak akkor fogadja el az eredményt, ha megkapja, hogy megoldokulcs=125452453451124987325... stb, tehát gyakorlatilag a pálya mátrixát, melynek meg kell egyeznie a session szerint játszott pálya megoldásával. De mi a helyzet egy puzzle esetén? Ott minden 3x3-as pálya "hashe" az lesz, hogy 123456789. Míg sudokunál a kombináció kitalálása a lényeg, addig puzzle esetén az, amíg az ember a tili-toli során odajut.

    Ti hogyan oldanátok ezt meg?
    Gondolom flashnél is ugyanezek a parák állnak fenn, hisz ott is http-s kérésekkel történik a kommunikáció. Vagy tévednék?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd