Táblán is meg lehet adni hogy a mezőben "honnan vegye azt az adatot". Amikor a táblát hozod létre a mezőnél a megjelenítésben, ha kiválasztod a combo-t akkor felkínálja a sorforrás szerkesztését, és megadhatod hogy csak honnan vagy más is stb...
Amikor relációs adatbázisban dolgozik (ahol az egymáshoz kapcsolódó adatokat külön táblák tárolják), gyakran van szükség arra, hogy egynél több tábla vagy lekérdezés adatait lássa egyetlen űrlapon. Szeretné látni például a vevői adatait, ugyanakkor szüksége van a vevők megrendeléseinek adataira is. A segédűrlapok kényelmes eszközt nyújtanak ehhez, és a Microsoft Office Access 2007 többféleképpen segíti a segédűrlapok gyors létrehozását.
Köszi a segítséget. Attól tartok ez is kevés lesz a gyakorlati megvalósításhoz. Mivel nem ismerem az Acces felhasználói felületét. De ez nem a ti hibátok. Inkább megcsinálom webes felületen, ott meg tudom, csak jobb lett volna kliens gépen tárolni.
Köszi szépen, de nem lekérdezésénél gondoltam, hanem, hogy a felvitelnél az űrlapban már beállíthatnám, hogy ez a dolog ezzel kapcsolatos. egy bizonyos project <-> egy bizonyos ügyfél
bár a kombilistánál lehet, hogy erre utaltál, de elméletben én is tudom, csak az Accest-nem ismerem.
Böngészd át a saját kulcs - idegen kulcs - reláció témát, s kérdésed okafogyottá válhat!
Ehhez az is kell, hogy a két tábládban ezek a kulcsok jelen legyenek és a reláció létrejöjjön.
Sziasztok, nincs valami interneten fellelhető sablon, ebben a témában?
Az ügyfélnyilvántartás nyilván nem ügy, mert ezt a sima varázslóval is létre tudom hozni, még a project adattáblát is meg tudnám csinálni szerintem.
Inkább abban kérném a segítségeteket, hogy hogyan lehet egy adattáblából egy másik adattáblára hivatkozni? Gondolom egy-egy egyedi azonosítóval. De nem tudom Acces 2007-ben hogyan lehet egymással össze kapcsolni őket.
Vagy van köztetek valaki aki olcsón készítene nekem egy 2-3 adattáblából álló ügyfél és project nyilvántartó adatbázist Ms Acces 2007-hez? Valami normális űrlapokkal.