NVIDIA 3D Vision
2009-10-11T20:37:20+02:00
2009-10-12T17:34:24+02:00
2022-07-25T10:06:18+02:00
  • Persze, ott van mind a két kép.
    Még korábban kipróbáltam egy játékon piros-zöld szemüveggel (piros-kékem nincs), és annak ellenére, hogy a zöld zsűrő nem teljesen azt szűri amit kéne (Picit belátszott a másik szemnek való kép), a mélységérzet is megvolt. De az idétlen színek miatt csak "tesztelni" jó.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szep kis oldal. Hogy-hogy eddig nem talaltam ra :D
    En is dglOpengl-t hasznalok. Lehet tenyleg be kell allitani a stereot es a bal es jobb oldali bufferbe kell a megfelelo scenet renderelni es aztan azzal mar tud valamit kezdeni a driver.
    Megvalami amikor a Dx-es demoknal bekapcsoltad akkor milyen volt a kep? Lathato volt rajta mindket nezopont scene-je? Mintha szellemkepes lett volna?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Asszem Innen töltöttem le a DX9 tutorokat 2006-ban, amik 2003-ban készültek

    OpenGL:
    A PixelFormatDescriptor beállításakor lehet megadni PFD_STEREO opciót.
    Én dglOpenGl-t használok, ott a CreateRenderingContext függvényben lehet megadni (Options, opStereo).
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Küldenél egy linket arrol a tutorialrol amelyiken mukodik, meg egy olyat amelyiken nem? Csak támogatja az opengl is az azert furan venne ki magat. Nekem opengl kell
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Most direkt teszteltem pár kezdő DX9 tutorialon (delphisen is), már azokon is bekapcsolható (Futás közben CTRL-T kombináció).
    Úgy nézem DirectX és FullScreen a követelmény, Az OpenGL-es játékomat nem hatja meg
    Magyarán szólva jó esetben egyetlen sornyi programot sem kell írnod, csak az nVidia kezelőpultban engedélyezni.
    (Sajna nincs ilyen szemüvegem meg monitorom, de az NVidia kezelőpultban beállítható piros-kék szemüvegre is, annak a hatása jól látszik .)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azon a slidon azt olvastam hogy a drivernek kell valamilyen adatot tovabbadni es hogy o rendereli ki ketszer a kepet :S dehogyan?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Valahogy "automatikusan" támogatja (ha "jól" van megírva), mivel mikor megjelent, azonnal volt egy több száz játékból álló lista a helyes vagy helytelen működőképességről...
    (Szerintem az olyan megoldások zavarhatják, amik az előző képkockából számolnak. Pl. motion blur)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • közben találtam egy egész jó slideot:
    3d stereo
    Azert még mindíg várnám a konkrétabb példákat. Ja és nekem nem a piros-kék szemüveges megoldásra van szükségem.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Egy szimulátor grafikai részét programozom és most a megrendelő kitalálta hogy jó lenne ha a program támogatná sztereoszkopikus 3d nézetet. Konkrétan az NVIDIA 3D Vision szemüveget.
    Van sejtésem hogy hogyan kellene belekezdeni, de jól jönne valami tutorial ami mondjuk egy kockát 3dben jelenít meg azon a szemüvegen, de semmi leírast nem talaltam a neten
    A program delphi nyelven írodik, de bármilyen nyelven elfogadok segítséget. Remélem valaki foglalkozott már ezzel.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd