3D grafikus állást keres
2009-10-05T12:33:05+02:00
2009-10-05T17:45:23+02:00
2022-07-19T04:32:35+02:00
  • El kell döntened, hogy melyik terület érdekel, a game art creation, vagy a filmes / vfx cuccok (animációs filmek stb).

    Ha a game, akkor gyúrj rá a low poly modellezésre, hogy hatékonyan tudj építkezni, textúrázás, normal map / spec mapok kezelése stb... Esetleg itt benézhet a zbrush, ha high polyt is akarsz készíteni. És még hasznos, ha alapszinten legalább tudsz sketchelni, koncepteket készíteni.

    Ha film / vfx, akkor a modellezés inkább csak másodlagos (de azt sem árt vágni), hanem inkább effektek, renderelés, kompozit területekre érdemes rámenni (bár ez is attól függ, hogy TD - akkor kell scriptelés is, Lighter - inkább render cuccok, Compositor - csak kompozit stb... részterülete érdekel az egésznek).

    No meg ott van az animáció stb rész is...

    Legalább egy évig érdemes ráfeküdni a témára, ha megteheted, hogy addig nem keresel melót, 1 év kemény munkájával nagyon sokat lehet fejlődni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • par link az esetleges segitseg kereshez, portfolio kesziteshez, kapcsolat epiteshez :
    mindentbele
    world3d
    jatekfejlesztes
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszi a véleményeket ebből tudok építkezni
    Hogy miért ilyen gyenge a portfolióm, mert a suli ahol tanultam sz'''se tanítottak mindent magamnak kellet megtanulni és a programok, amiket felirtam mindegyiket tudom használni. A sok utazgatás miatt se tudtam megfelelő időt szánni a portfoliók elkészítésére.
    És most gyártom a portfóliókat
    mégegyszer köszi a kritikát
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Egyetértek az előttem szólókkal, ez kritikán aluli, és nagyon gyenge portfólió. 5 év alatt nagyon szomorú ez a teljesítmény.

    (3d grafikai studiónál melózom, ha ilyet küldesz bármelyik magyar studiónak, körberöhögnek...)

    Gyakorolni, gyakorolni és gyakorolni. És fejlődni, lehet ez még jobb is, de ez a színvonal nagyon gyenge.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A játék és az ember filmnek rossz a linkje a cv-ben, és ez ugyan csak személyes vélemény, de remélem nem a legjobb műveid szerepelnek a portfólióban, mert ez 5 év alatt elég gyenge..
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Végzetség


    Azert egy spell checkert illene vegigereszteni a CV-n...

    Szerk: a jatekesazember filmhez te keszitetted a lejatszot..? Szerintem inkabb rakd a youtube-ra, nekem nem sikerult megneznem!

    Szerk2: de abbol, amit lattam belole, inkabb szedd le!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Pályakezdő 3D grafikus vagyok
    Játék- és animációs filmkészítő a szakmám júliusban végeztem
    5 éve foglalkozom hobbi szinten 3D-vel és 2D-vel
    Webdesign is érdekel.

    Program ismereteim
    3D Studio Max, RoadKill, Photoshop, Maya, Zbrush, Premier Pro, Affter Effect, Dreamweaver, Flash, Reason, Fruity Loop, Blender, Mudbox, Fusion

    További információk és weboldalam címe és hogy a programokat mennyire ismerem az önéletrajz.doc fájlban megtalálható.

    Elérhetőségem: pcsaba88@freemail.hu
    Mutasd a teljes hozzászólást!
    Csatolt állomány
abcd