A GitHub a hét elején jelentette be, hogy elérhetővé tette egy, kifejezetten játékfejlesztőket segíteni hivatott kiterjesztésének első stabil változatát. A GitHub for Unity a jól ismert játékfejlesztő környezetbe épülve támogatja a tervezők és kóderek munkáját, többek között a nagy fájlok (LFS) és a zárolási pontok kezelését segítve a verziókezelőben.

Utóbbiak elsősorban a játékfejlesztés közben gyakran előforduló nagyméretű asset-állományok, valamint az összetett színterek biztonságos verziókezelését segítik, illetve teszik lehetővé a GitHub-on létrehozott kódtárakban. A bővítés a Unity 5.6, valamint 2017.x és 2018.x kiadásaiba épülve teszi pár kattintással elérhetővé az említett műveleteket a játékkészítők számára.

A GitHub for Unity a jól ismert játékfejlesztő környezetbe épülve segíti a készítők munkájátA GitHub for Unity a jól ismert játékfejlesztő környezetbe épülve segíti a készítők munkáját

A most megjelent 1.0 verzió újdonsága a korábban már elérhető bétához képest, hogy immár képes a fájlok között különbségek megjelenítésére is (diffing), és csökkent a telepítőkészletének mérete is, mivel a Git-et csak szükség esetén, utólag tölti le. Ezen kívül képes értesíteni felhasználóit arról is, hogy és ha új verzió jelent meg belőle.

A GitHub for Unity 1.0-t az érdeklődők a Unity Asset Store-ból tudják beszerezni, természetesen teljesen ingyenesen.