TechNetwork
Prog.Hu
programozás, szoftverfejlesztés, programozó állás, programozó
PC Fórum
hardver, szoftver, windows, android, apple, google, táblagép, mobil, internet, iphone, samsung
Kisebb betűméret
Eredeti betűméret
Nagyobb betűméret
Címkék
Játék
Játék cikkek
Hírek
Problémák
Témák
Cikkek
Videók
első
előző
1
2
3
utolsó
következő
Homogén koordináták és transzformációk
A követezőkben a projektív geometria alapjaival, a homogén koordinátákkal és azokkal egyszerűsíte..
19 éve
-
nincs komment
Felületek - gyakorlat
Az elméleti részben nagy vonalakban áttekintettük azokat a lehetőségeket, amikkel felületeket tud..
20 éve
-
nincs komment
Felületek leírása és megjelenítése
A három dimenziós grafika rejtelmeibe bevezető sorozatunkban ez alkalommal a felületek leírásá..
20 éve
-
nincs komment
Függvények - gyakorlat
Remélem szerencsésen túlvergődött mindenki az eddigi elméleten. Ugyanis most már a gyakorlatba..
20 éve
-
nincs komment
Görbék - gyakorlat
Addig már eljutottunk, hogy tudunk függvényeket megjeleníteni, valamint egyszerűbb görbéket létr..
20 éve
-
nincs komment
Görbék - haladóknak
Ebben a részben ott folytatjuk, ahol ez előző számban abbahagytuk. Tovább ismerkedünk a főbb inte..
20 éve
-
nincs komment
A modellezés alapjai - görbék
Sorozatunk e részében folytatódik az elméleti alapozás. Természetesen a teljes mértékű tárgyalás ..
20 éve
-
nincs komment
A 3D grafikai alapjai
A most induló cikksorozatban három dimenziós programozás alapjaival fogunk megismerkedni. Sze..
20 éve
97
komment
Tili-toli játék Delphi-ben és Kylix-ben
Gondoltam sokakat érdekelne egy egyszerű kis, objektum orientált játék, amelyet elkészítünk Delp..
20 éve
14
komment
Bootsector írása
Itt egy kis leirás bootsector írásról, mivel mostanában az az új dili, hogy mindenki oprendszert ..
22 éve
83
komment
Kirakós játék
A mostani számban egy kirakós játékon próbálok megmutatni néhány dolgot. A megírt kirakós ját..
23 éve
-
nincs komment
BSP fák használata
Az első részben megtudtuk, hogyan lehet egy falat kirajzolni, mozogatni, forgatni a pályát. A pr..
23 éve
-
nincs komment
BSP fák használata 2.
Aki olvasta a BSP fákról szóló első irományt, az nyilván már nagyon kíváncsi, hogyan lehet egy BS..
23 éve
-
nincs komment
Raycasting 4.
A Raycasting előző I, II, illetve III, nekifutásánál Wolf3D stílusú falakat (pályát) rajzolgattun..
23 éve
-
nincs komment
Raycasting 3.
Ez itt a harmadik nekirugaszkodás. Kevésbé járatosaknak ajánlom az előző kettot. A másodikban a..
23 éve
-
nincs komment
első
előző
1
2
3
utolsó
következő
abcd
Menü
Hírek
Videók
Társalgó
Tudástár
Cikkek
Wiki
Hírlevél
Keresés
cikkekben
hírekben
társalgótémákban
tudástártémákban
társalgóban
tudástárban
videók között
Belépés
Regisztráció
Hírek és videók
Fórumok
Facebook
Twitter
Napi hírlevél