TechNetwork
Prog.Hu
programozás, szoftverfejlesztés, programozó állás, programozó
PC Fórum
hardver, szoftver, windows, android, apple, google, táblagép, mobil, internet, iphone, samsung
Kisebb betűméret
Eredeti betűméret
Nagyobb betűméret
Cikkek
Cikkek
első
előző
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
15
utolsó
következő
A jogkövetkezmények tana
A szoftverek és a szoftverfejlesztés jogi hátterével és szabályozásával foglalkozó sorozatunk előző..
20 éve
-
nincs komment
Függvények - gyakorlat
Remélem szerencsésen túlvergődött mindenki az eddigi elméleten. Ugyanis most már a gyakorlatba..
20 éve
-
nincs komment
A memória kezelése
Sorozatunk előző részeiben alaposan áttekintettük a 32 bites x86-os processzor architektúra alapjait..
20 éve
12
komment
A tételes szerzői jogi szabályozás
A szoftverek és a szoftverfejlesztés jogi hátterével és szabályozásával foglalkozó sorozatunk előző..
20 éve
19
komment
Görbék - gyakorlat
Addig már eljutottunk, hogy tudunk függvényeket megjeleníteni, valamint egyszerűbb görbéket létr..
20 éve
-
nincs komment
Az NTFS fájlrendszerről - dióhéjban
Az informatikusok és rendszerszintű programfejlesztők alapismeretei közé tartozik a DOS file-re..
20 éve
21
komment
Gyakorlati JavaScript II.
A múlt hónapban megpróbáltam gyakorlati példákon bemutatni, hogyan is használhatjuk a JavaScrip..
20 éve
7
komment
Görbék - haladóknak
Ebben a részben ott folytatjuk, ahol ez előző számban abbahagytuk. Tovább ismerkedünk a főbb inte..
20 éve
-
nincs komment
Hálózatok összefüggősége
Önmagában is érdekes és az alkalmazásokban is gyakran előforduló probléma a gráfok ill. a hálózat..
20 éve
-
nincs komment
Hardver és szoftver
A számítógépet a rajta található programok, a szoftverek teszik értékessé, használatra alkalmass..
20 éve
-
nincs komment
Gyakorlati JavaScript
Az előző részben megismerkedhettünk a JavaScript nyelvvel, és a benne rejlő lehetőségekkel, de ne..
20 éve
-
nincs komment
A modellezés alapjai - görbék
Sorozatunk e részében folytatódik az elméleti alapozás. Természetesen a teljes mértékű tárgyalás ..
20 éve
-
nincs komment
Bináris fák
Amint azt előző cikkünkben már megemlítettük a faépítő Dijkstra féle algoritmus hatékonyságán..
20 éve
-
nincs komment
Leírók és vezérlőregiszterek
A sorozat előző részeiben megismerkedhettünk az x86-os, 32 bites processzor architektúra alapjaiv..
20 éve
-
nincs komment
A kivételkezelés nyelvi szerkezetei
A kivételkezelés helyes módját bemutató sorozatunk első részében megismerkedtünk az elméleti a..
20 éve
-
nincs komment
JavaScript alapok
Frissen induló sorozatunk a JavaScript programozásának alapjaiba vezeti be az olvasót. A JavaScrip..
20 éve
300
komment
A 3D grafikai alapjai
A most induló cikksorozatban három dimenziós programozás alapjaival fogunk megismerkedni. Sze..
20 éve
97
komment
Útkeresés hálózatokon
A gyakorlati alkalmazásokban az egyik legfontosabb, legtöbbször használt hálózati algoritmus a le..
20 éve
-
nincs komment
A kivételkezelés alapjai
E kétrészes sorozat megírására azért szántam rá magam, mert nap mint nap találkozom olyan kó..
20 éve
21
komment
Megszakítások, kivételkezelés, üzemmódok
A 32 bites x86-os architektúráról szóló sorozatunk előző - legelső - részében a rendszer architektú..
20 éve
-
nincs komment
A gráf adatainak karbantartása
Az első részben bemutatott tárolási formák közül a két legegyszerűbb, így a megértést és az algo..
20 éve
-
nincs komment
Sínrendszerek a gyakorlatban
Az 1981-ben bevezetett 8 bites PC, illetve XT (Extended Technology) sín egy viszonylag egyszerű sz..
20 éve
-
nincs komment
VRML szövegobjektumok és textúrák
Az előző alkalommal megismerkedhettek a VRML nyelv négy alapobjektumával. Ebben a cikkben az..
20 éve
-
nincs komment
Gráfok grafikus megjelenítése
Az első részben bemutatott alapelvekhez, tárolási formákhoz már mellékeltünk egy leegyszerűsíte..
20 éve
-
nincs komment
Sínrendszerek alapjai
A számítógépekben az egyes ki- és beviteli egységek közötti adatáramlás elektromos vezetőkön ker..
20 éve
1
komment
Az x86 architektúra alapjai
Most kezdődő cikksorozatunkban napjaink legelterjedtebb processzor architektúráját, a 32 bites Inte..
20 éve
-
nincs komment
Gráfok - alapfogalmak és tárolás
Egy adott feladat "számítógépesítése" során első, és sok esetben legnehezebb dolgunk egy megfelel..
20 éve
3
komment
VRML alapok
Amikor az Internet kezdett tért hódítani magának, felmerült az igény arra, hogy 3 dimenziós kép..
20 éve
-
nincs komment
Tili-toli játék Delphi-ben és Kylix-ben
Gondoltam sokakat érdekelne egy egyszerű kis, objektum orientált játék, amelyet elkészítünk Delp..
20 éve
14
komment
Hierarchikus adatszerkezetek az STL-ben
A számítástechnikában nagyon fontos szerepet töltenek be a hierarchikus adatszerkezetek, melyekne..
20 éve
-
nincs komment
első
előző
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
15
utolsó
következő
abcd
Menü
Hírek
Videók
Társalgó
Tudástár
Cikkek
Wiki
Hírlevél
Keresés
cikkekben
hírekben
társalgótémákban
tudástártémákban
társalgóban
tudástárban
videók között
Belépés
Regisztráció
Hírek és videók
Fórumok
Facebook
Twitter
Napi hírlevél