Opengl textura loader Visual C++ alá

Opengl textura loader Visual C++ alá
2008-12-26T00:39:22+01:00
2008-12-26T15:45:24+01:00
2022-11-12T00:30:38+01:00
Locutos
Valakinek esetleg van valami tapasztalata Visual C++-ban(2005) textura loaderrol? googlen talaltam parat de nem akartak mukodni. Olyan irjon aki Visual C++-ben mar oldott meg ilyent.
Ja es lehetoleg minel tobb kepformatumot ismerjen.
Mutasd a teljes hozzászólást!
error C2664: 'ilLoadImage' : cannot convert parameter 1 from 'const char [12]' to 'const wchar_t *'



ilLoadImage(_T("sensors.jpg")); vagy ilLoadImage(L"sensors.jpg");

error C2065: 'IL_OPENGL' : undeclared identifier


link


...

Parameters

Renderer
Renderer enum of the renderer to switch to. Accepted values are:

ILUT_OPENGL
ILUT_ALLEGRO
ILUT_DIRECTX

...

ilutRenderer switches the renderer OpenILUT uses and sets OpenILUT to use it. Note that the availability of these #define's is determined by whether their respective ILUT_USE_X #define is uncommented. For example, if ILUT_USE_OPENGL is undefined in ilut.h, ILUT_OPENGL will not be available.



Majd kakalas utan is ide fogsz jonni, hogy toroljuk ki neked..?
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Mutasd a teljes hozzászólást!

  • ... #include <IL/il.h> #include <IL/ilu.h> #include <IL/ilut.h> ... void main(int argc, char **argv) { glutInit(&argc, argv); glutInitDisplayMode(GLUT_DEPTH | GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA); glutInitWindowPosition(100,100); glutInitWindowSize(640,480); glutCreateWindow("Texture2"); InitGL(); ilInit(); ILuint devilID; ilGenImages(1, &devilID); ilBindImage(devilID); ilLoadImage("sensors.jpg"); // Loads into the current bound image ilutRenderer(IL_OPENGL); // Switch the renderer GLuint openglID, openglError; openglID = ilutGLBindTexImage(); // This generates the texture for you cout << "OpenglID=" << openglID << endl; glutDisplayFunc(Display); glutIdleFunc(Display); glutReshapeFunc(ResizeGL); glutKeyboardFunc(processKeys); glutMainLoop(); glDeleteTextures(1, &openglID); ilDeleteImages (1, &devilID); }
    error C2664: 'ilLoadImage' : cannot convert parameter 1 from 'const char [12]' to 'const wchar_t *'

    error C2065: 'IL_OPENGL' : undeclared identifier
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • error C2664: 'ilLoadImage' : cannot convert parameter 1 from 'const char [12]' to 'const wchar_t *'



    ilLoadImage(_T("sensors.jpg")); vagy ilLoadImage(L"sensors.jpg");

    error C2065: 'IL_OPENGL' : undeclared identifier


    link


    ...

    Parameters

    Renderer
    Renderer enum of the renderer to switch to. Accepted values are:

    ILUT_OPENGL
    ILUT_ALLEGRO
    ILUT_DIRECTX

    ...

    ilutRenderer switches the renderer OpenILUT uses and sets OpenILUT to use it. Note that the availability of these #define's is determined by whether their respective ILUT_USE_X #define is uncommented. For example, if ILUT_USE_OPENGL is undefined in ilut.h, ILUT_OPENGL will not be available.



    Majd kakalas utan is ide fogsz jonni, hogy toroljuk ki neked..?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A L meg _T nemtudtam, lehet hogy lattam mar de nem jutott eszembe. Az ILUT_OPENGL sem oldodott meg a problema kiir meg 8 errort.

    main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__ilDeleteImages@8 referenced in function _main
    main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__ilutGLBindTexImage@0 referenced in function _main
    main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__ilutRenderer@4 referenced in function _main
    main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__ilBindImage@4 referenced in function _main
    main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__ilLoadImage@4 referenced in function _main
    main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__ilGenImages@8 referenced in function _main
    main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp__ilInit@0 referenced in function _main


    Nemtudok eleg C-t hozza hogy megoldjam(nyilvan az en hibam nem vagyok egy klori), de lejaratni jo lessz igy is.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • gondoltam en hogy valamit az installalasnal felejtettem ki. Be kellett meg rakni a Project properties-ben az Inputba a lib-eket.
    Megint akkor irtam mikor mar lila karikakat lattam a sok bogaraszastol, es akkor nem latom meg a fatol az erdot.
    klori torte magat, ove a pont igy 2 legyet ut 1 csapasra.
    Kar hogy ot senki nem csapja le senki.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd