Opengl színtér + Windows-os esemény kezelővel.

Opengl színtér + Windows-os esemény kezelővel.
2006-11-02T09:47:17+01:00
2006-11-07T06:56:02+01:00
2022-11-02T04:10:47+01:00
dave00
Hello! Igyekszem OpenGl segítségével mejeleníteni egy mapot ami jelenleg textúrázatlan QUAD-okból áll, a színteret így a glTranslate függvénnyel tologathatom amerre akarom. A problámám hogy szeretném érzékelni ha a felhasználó a map adott elemére klikkel. Ez azért nehézkes mert az OpenGl 3 Float os koordinátái és a Windows-ban ban az egérhez jutó 1024*768-am nincs kapcsolatban. Vagy csak Én nem tudok róla. Nézegetttem egy-két hasonló programot, a bajom velük hogy ott GLUT-tal vannak ezek megoldva, ami bajos mert nekem a Dev C++ (4.9.7.0) nem eszi meg a glut-ot csak ha a glut.h ban kilövök egy két sort //-el. Tudom hogy ez barbár de nincs más. Így persze már erre nem tudom használni Szóval arra kérlek titetek javasoljatok valami féle megoldást erre, lehetőleg glut nélkül vagy ha vki tudja miért nem jó nekem akkor arra. Úgy gondolom a glut-ot megfelelően importáltam és eléri a glut32.dll-t is. Előre is kösz a segítséget.
Mutasd a teljes hozzászólást!
Picking.

Nehe-n találsz mintát!

Itt is volt már ilyesmi.
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd