Unity Transform.position képlete?

Unity Transform.position képlete?
2019-03-25T09:13:51+01:00
2019-03-25T22:37:20+01:00
2022-10-15T21:40:18+02:00
*deleted_06842675
Sziazstok!

Valaki tudna segíteni, hogy hogyan is néthet ki Unitiben a Transform.position set és get képlete?

Ennyit találtam róla:
public Vector3 position {
      get {
            Vector3 vector3;
            this.INTERNAL_get_position(out vector3);
            return vector3;
      }

      set {
            this.INTERNAL_set_position(ref value);
      }
}


Ez meg eddig az én ötletem:
public Vector3 position {
      get {
            if (parent != null) {
                  // helyzetem = szülő helyzete + (szülő forgás * (az én helyzetem * szülő mérete))
                  return this.parent.position + (this.parent.rotation * (this.localPosition * this.parent.scale));
            } else {
                  return localPosition;
            }
      }

       set {
            if (parent != null) {
                
                 Erre a részre még nem jöttem rá....

            } else {
                 localPosition = value;
            }
       }
}
Mutasd a teljes hozzászólást!
Tessék, itt a megoldás:
this.localPosition = Quaternion.Inverse(this.parent.rotation) * (value - this.parent.position) / this.parent.scale;
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd