Unity RGB Split effekt hiba?

Unity RGB Split effekt hiba?
2019-01-08T12:10:28+01:00
2019-01-08T12:10:30+01:00
2022-10-15T21:41:15+02:00
androidmester
Szoval van nekem egy Unity shaderem, ami igy nez ki:

namespace _MyScripts { [ExecuteInEditMode] [RequireComponent(typeof(Camera))] public class ChromaticAberration : MonoBehaviour { public Shader shader; private float ChromaticAberrationOffset = 1.0f; public float ChromaticAberrationMaxOffset = 1.0f; private Material _material; private float _flickerTime = 0.5f; private float flicker; private void Start() { _material = new Material(shader); } private void OnRenderImage(RenderTexture sourceTexture, RenderTexture destTexture) { flicker += Time.deltaTime; if (flicker > _flickerTime) { flicker = 0; _flickerTime = Random.value; } ChromaticAberrationOffset = flicker * ChromaticAberrationMaxOffset; _material.SetFloat("_AberrationOffset", ChromaticAberrationOffset); Graphics.Blit(sourceTexture, destTexture, _material); } } }
Androidon probalom tesztelni, ugye camerahoz csatolom a scriptet, mukodik is, de amikor elforgatom az eszkozt, fekete lesz a kepernyo...
Otlet?
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd