C# 3D & XNA pozíció

C# 3D & XNA pozíció
2013-11-11T17:31:22+01:00
2013-11-12T11:22:41+01:00
2022-10-15T22:25:43+02:00
Hibrid
Sziasztok!
Hogyan tudok pozicionálni egy 3D modellt?
View = Matrix.CreateLookAt(new Vector3(a,b,c), Vector3.Zero,Vector3.Up);
Gondolom itt a Vector3.Zero-t kellene átírni. Nem? De mire? Vagy rosszul gondolom?


UI.: Esetleg valaki egy jó XNA (magyar!) leírást tudna adni?
Mutasd a teljes hozzászólást!
Matrix.CreateLookAt

Le van írva egyértelműen. Ezzel a kamera dolgait tudod állítani.

Angol nélkül nehéz lesz.

Bár ehhez nem kell magas fokú angol. Szótárazd ki azt a pár ismeretlen szót!
googleTranslate pl..
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd