OpenGL pixelek szorosan egymás mellé

OpenGL pixelek szorosan egymás mellé
2011-05-31T17:07:33+02:00
2011-06-02T22:05:42+02:00
2022-11-22T02:00:38+01:00
nemesi8s
Sziasztok!

Java + JOGL a környezet. Kezdő vagyok openGL-ben, tehát valószínű hülyeséget kérdezek :).
Képek alapján akarok rekonstruálni egy 3d-s teret. Eddig az volt az ötletem, hogy a képről egy pixel megfelel egy OpenGL-es pixelnek. Így a pixeleket simán ki tudom rajzolni a kiszámolt Z koordinátával és ha elfordítom az egészet, akkor oldalról is látszanak. Viszont akárhogy próbálom, a pixelek nem lesznek szorosan egymás mellett - tehát levegősek. Valami ötlet, hogyan oldjam meg?
Ha esetleg mást szoktak ilyen dolgokra használni, azt az ötletet is szivesen kipróbálom. De az kikötés, hogy 4 millió pixelt simán kell kezeljen.

Köszi,
nemesi8s
Mutasd a teljes hozzászólást!
glPointSize(3)-al tudsz hasonlo hatast elerni, mint a mellekelt kepen.
(csak nem ilyen adat jön ki a Kinect-bôl? :D)
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd