C++ OpenGL ablakkezelés

C++ OpenGL ablakkezelés
2010-10-13T16:29:12+02:00
2010-10-13T20:42:53+02:00
2022-11-19T12:10:38+01:00
Misi000
Sziasztok!

A következő kérdésem lenne:

Dev C++ OpenGL-ben WinAPI-t használok az ablakkezelésre, és a Windows-os ablak fejlécének és kereteinek a vastagságát szeretném megtudni pixelben.

hWnd = CreateWindow( "OpenGL", "Sample", WS_OVERLAPPED, 0, 0, 800, 600, NULL, NULL, hInstance, NULL);

Itt a 800x600-as méretbe a keretek is beletartoznak. Ez még nem is lenne baj, csak egérkezelést is használok, és ott az egér (0,0) koordinátája nem a Windows-os ablak bal felső sarka, hanem a rajzolási terület bal felső sarka. Így tudnom kéne valami függvényt, ami visszaadja a keretek vastagságát pixelben.

Előre is köszi a segítséget!
Mutasd a teljes hozzászólást!
Ez még nem is lenne baj, csak egérkezelést is használok, és ott az egér (0,0) koordinátája nem a Windows-os ablak bal felső sarka, hanem a rajzolási terület bal felső sarka.


GetCursorPos() + ScreenToClient()..?

Egyebkent GetSystemMetrics()!
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd